Na www.siteone.cz sme využili priestor pre upútavky projektov, na ktorých sme pracovali. Za normálnych okolností nezistíte zo žiadneho iného systému, ako často užívatelia na jednotlivé upútavky klikajú.
S mYxom zadáte skrátenú voľbu na klávesnici a zobrazí sa Vám presne na ktoré upútavky sa kliká najviac. Navyše, počet klikov na ktoromkoľvek mieste budete tiež vedieť presne (viď. ďalší obrázok). Na danej ukážke je vidieť, že upútavka úplne vpravo má jednoznačne najmenší počet klikov.
Ak si potrebujete zobraziť koľko klikov má každá z upútaviek, stačí daný priestor označiť myšou a počet klikov sa dopočíta. Potom si môžete v Google Analytics zistiť skutočnú návštevnosť stránky na ktorú danou upútavkou smerujete a tak zistíte, či je upútavka zaujímavo konverzná alebo si zaslúži výmenu za inú. Na danom príklade môžete vidieť, že prvá upútavka sprava obsahuje na pohľad menej klikov ako ostatné.
Porovnajte dva predchádzajúce obrázky s týmto - za rovnaké obdobie sa zobrazujú kliky v rozdielnej hustote - zablokovali sme kliky z IP adresy našej spoločnosti.
Máte nápad na zaujímavú funkciu, ktorá Vám tu chýba?
Maximalizovaná a minimalizovaná veľkosť mYxéru Zobraziť v 100%
mYxér (toolbar), tak ako sa zobrazí po použití skrátenej voľby na klávesnici spoločne s heatmapou.
Táto funkcia sa hodí najmä v prípade, keď zobrazujete heatmapu za dlhšie časové obdobie, ktorá by inak pri veľkom množstve klikov a v nepriehľadnom stave prekryla celú stránku.
Nastavenie intenzity farebnosti heatmapy pre chvíle keď si potrebujete prezrieť naozaj len tie miesta, ktoré majú najvyšší počet klikov (zvlášť sa hodí u webov s vysokou návštevnosťou resp. vysokým počtom klikov, alebo pre zobrazenie heatmapy v dlhšom časovom období).
Nastavenie farby heatmapy. Existujú rôzne sfarbené weby, na ktorých by základná (defaultná) farebná škála heatmapy nemusela vynikať. Preto sme pripravili možnosť si nastaviť aj iné sfarbenie.
Čím vyššie rozlišenie si v heatmape nastavíte, tým presnejšie určíte, kam smerovali kliknutia užívateľov. Funkcia sa hodí obzvlášť pre weby s vysokým počtom kliknutí.
Nastavenie neviditeľnosti klikov z vybraných IP adries. Máte možnosť odfiltrovať napríklad kliky Vašich zamestnancov a sledovať len relevantné dáta, ktoré pochádzajú od Vašich potenciálnych zákazníkov.
Funkcia s ktorou budete mať prehľad nad počtom klikov vo vybranej lokácii na stránke. Stačí označiť priestor ťahaním myši a počet klikov na danom mieste sa dopočíta. Označené miesto (aj viac označených miest) si funkcia naviac pamätá, máte teda možnosť porovnávať v čase vždy rovnaké lokality. Funkciu je možné zneviditelniť, alebo údaje resetovať.
mYxér si môžete nastaviť v troch rôznych farbách. Nastavenie farby sa môže hodiť hlavne v prípadoch, keď by sa mYxér na podobne farebne ladenej stránke mohol strácať v pozadí.
mYx umožňuje vygenerovanie základného reportu - top 25 URL a počet ich klikov za vybrané obdobie. V tejto chvíli je maximálny časový rozsah reportu 1 mesiac.
Nielen pre chvíle kedy si zobrazíte heatmapy mimo svoj osobný počítač. Resetom nastavenia môžete vymazať prihlasovacie údaje, blokovanú IP, nastavenú transparentnosť a intenzitu.
V štatistikách si zobrazíte všetko čo súvisí s počtom klikov na jednotlivých stránkach i celým webom.
Pomocou kalendára vyberiete deň do kedy chcete heatmapu zobraziť. Po zadaní vopred nastavených dĺžok obdobia sa do vybraného dňa zobrazia historické dáta, ktoré sa prejavia na časovej osi aj grafe.
Pod záložkou "Vlastné" si môžete nastaviť časové obdobie štandardne, zadaním "od" "do". Kalendár je obohatený o časové metriky (hodina, deň, týždeň), ktoré sa tiež prejavia na časovej osi.
Jednotky na osi sa menia v závislosti na dĺžke vybraného obdobia - hodiny, dni a týždne.
Vývoj v klikaní ide taktiež zobraziť ako video.
Graf ukazuje na vývoj počtu klikov v čase, nabehnutím myšou na časovú jednotku v grafe si zobrazíte počet klikov za dané obdobie.